Demo

Wij zijn er om je te helpen!

Support

Je kan altijd terecht in het Flexkids Documentatieportaal (knowledgebase), waar je veel informatie kan vinden over Flexkids. 

Kom je er niet uit, dan kan je een ticket indienen bij Flexkids Support. Een ticket is een support-aanvraag waarin de details van de vraag worden vastgelegd. In je eigen Flexkids account zie je alle tickets (support-aanvragen) die je hebt ingediend en de status. Je kan alleen een ticket aanmaken met een account. Vraag binnen je organisatie naar de inloggegevens. 

Je kan ook een consult aanvragen bij één van onze consultants. We maken een prijsafspraak en een afspraak voor een consult, telefonisch of op locatie, om je persoonlijk uitleg te geven. 

Afdeling Support is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag 09.00-16.30 uur. Elke laatste vrijdag zijn wij gesloten in verband met trainingsdoeleinden. 

 

Ga naar het Documentatieportaal              Maak een ticket aan  

 

 

 

Je werkt beter met Flexkids